VERHUUR

Accomodatie

Eén groot lokaal (2 kleine lokalen samen die gescheiden worden door een garagepoort).

Twee gewone lokalen (1 naast de keuken en 1 apart) en een keukenlokaal.

De keuken heeft een industriële kookplaat en dampkap. Borden, glazen en bestek zijn aanwezig voor 35 personen, alsook potten, pannen en ander keukengerei. Er is een koelkast en diepvries.

Het sanitair bestaat uit 1 gehandicaptentoilet en enkele wasbakken. Tijdens de zomermaanden is het ook mogelijk om buiten te douchen. Op aanvraag is douchen in de sporthal eventueel mogelijk.

Rondom ons lokaal ligt een 'wal', betreden mag mits aanvraag op voorhand en toestemming van de lokaalmeester.

Kalender

Ons lokaal wordt slechts 1x per maand verhuurd. Die weekends worden in het begin van elk werkjaar vastgelegd en zijn pas vanaf september te boeken voor het komende werkjaar.

In juli verhuren we het lokaal de volledige maand voor kampen.

(Momenteel reeds verhuurd in de periode van 5 tot 8 juli)

VERHUURDATA 2023-2024

Onze lokalen worden niet verhuurd aan leidingsgroepen.

- 17,18 en 19 mei

- 21,22 en 23 juni

Deze weekends zijn vrij. Alle andere weekends zijn verhuurd.

Omgeving

Het lokaal is gelegen op een oud kasteeldomein. De wal en het kasteel bestaan nog steeds. Rondom het lokaal bevinden zich twee grote speelvelden en enkele speelpleinen.

Winkels zijn te vinden in het centrum van Deerlijk, een bank is om de hoek en meerdere supermarkten bevinden zich in de omgeving (Smatch, Okay, Colruyt, Delhaize etc.).

Op wandelafstand bevindt zich provinciaal domein De Gavers waar leuke daguitstappen kunnen georganiseerd worden (touwenparcours, kajakken...). Er zijn ook vele speelbossen en zelfs een zwemzone aanwezig, allemaal gratis.

Prijzen

4,5€ per persoon per nacht met een minimum van 90€ per nacht

200€ waarborg

15€ per nacht forfait energiekosten

Maximum 35 personen toegelaten.

WEEKENDS

KAMPEN

4,5€ per persoon per nacht met een minimum van 90€ per nacht

400€ waarborg

Energiekosten verrekend aan geldende tarieven

Maximum 35 personen toegelaten.

VZW Bric-Collage

BE43 4635 1857 4101

Scouts & Gidsen Deerlijk

Vercruysse de Solartstraat 28